Všečni embalažni grafični minimalizem?

Bojan Pavšek

Prepoznavnost uveljavljenih blagovnih znamk že tako "implementirana" v naše možgane, da če se pri določenem izdelku znebimo grafičnega balasta bo le-ta še vedno prepoznavna. Pa jo bomo za to imeli rajši (beri:kupovali)?

O tem se sprašuje oblikovalec industrijski oblikovalec Antrepo, ki je pod projektom Minimalistični učinek na maksimalnem trgu izdelal tri variacije enakega mednarodno poznanega izdelka, ki se med seboj razlikujejo po grafični kompleksnosti. Osnovo predstavlja original, potem je vmesna poenostavljena podoba in kot končna popolnoma minimalistična podoba izdelka, očiščena vseh grafičnih elementov, ki niso potrebni za prepoznavnost izdelka. Namen projekta pa je dobiti feedback od ljudi, ki si ogledajo variacije katera od izpeljank jim najbolj sede oz. jo še zagovarjajo kot primerno.

Če ima kdo čas in si ogleda variacije, bi bilo fino, če pusti  kakšen komentar, da vidimo kaj si o izpeljankah oz. kateri izdelek je "ta pravi", mislimo na tem koncu sveta.

Vir: Minimalist effect in the maximalist market

 

{ grafika, dizajn }   [ ni komentarjev ]